i'm the worlds greatest

Lyssna på den här låten innan ni läser vidare. Den låten sitter jag och lyssnar på just nu, gammal men åh så skön.
Kom hem från skolan för ett tag sedan, sjukt flummig dag. Speciellt spanskan, corremucho eller hur var det Josseeee?;)

Ikväll är det öppet hus på Minerva, jag och Svante ska åka dit och kolla lite. Annars har jag inte mycket alls att säga, typ att jag fortfarande är täppt i näsan. Eller jo, just det! Imorrn ska jag möta upp mamma på banken för att jag ska äntligen få ett kort! Mamma har alltid varit emot det, men nu äntligen har hon förstått att jag behöver ett!!

Nu - en dejt med duschen och sedan iväg till minerva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0