This is the clock upon the wall, this is the story of us all


Åh. Jag vill också ha en rosa kjol med blommor och ett klockhalsband!

Hola guapas!
Imorgon bär det ju som sagt av till fjällen, och jag vet fortfarande inte om jag kommer ha tillgång till internet, så det här blir nog mitt sista inlägg innan jag åker till fjällen. Känns jobbigt eftersom jag verkligen vill blogga hela tiden just nu! Känns sjukt skönt att suget efter att blogga har kommit tillbaka. Hur som haver sitter jag och ser på Austin Powers nu, haha vilken sjuk film!
Tänkte bara berätta att det kommer bli en ganska stor make-over i bloggen när jag kommer hem, ny design och nya kategorier närmare bestämt. Måste bara ta några bilder till min nya header...

Nu: Se klart Austin Powers med pappa, och sedan sängen. Ska börja på en ny bok som heter lasermannen. Spännande va?
Jag tror nästan att jag smsar mysisen varje dag så får han skriva i bloggen "inläggen" jag skickar!
Men annars får ni ha det bäst och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: elise

väldigt sööta ögon :D

2010-04-10 @ 21:45:54
URL: http://elisesandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0