did i tell you that i love you?

Vad heter ni? -Linny o svante
Hur träffades ni första gången? -svante kom till mig
Hur länge har ni varit tillsammans? -9 månader och 1 dag
Är ni förlovade? - nej
Har ni barn? -haha nää
Har båda körkort? -svante har moppekort
Isåfall, vem kör bäst? -svante, heheheh
Kommer du ihåg er första kyss? - ja, kulturnatta(L)
Vem sa "Jag älskar dig" först? - svante
Vem är äldst? svante
Vilka stjärntecken är ni? - jag är skytt, svante är lejon
Vem fyller år först på året? svantee
Vem är längst? -svante
Vem sjunger bäst? -haha jag
Håller ni i handen på stan? -alltid!
Kände ni varann innan ni blev ihop? -jaa
Vad har ni gemensamt? -allt o inget typ(a'
Blev du kär i första ögonkastet? -jaa!
Har ni någon speciell låt? -sommarpojkarna-lille hjärtat
Har ni stora framtidsplaner? - vara tillsammans längeee
Har ni gråtit i varandras armar? -nej men i sommar då jäävlar:)
Vilket är ert bästa minne? -kulturnatta, brännbollsyran, bettnäs. alla är underbara.
Vem lagar bäst mat? -svante, jag kan inte:]
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? -myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? -ja!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? -precis som nu. böleäng-umedalen
Brukar ni bråka? -ja, men det löser sig alltid!
Ringer eller SMS:ar ni mest? -sms
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - svante är finast på alla sätt! kan omöjligt bara välja en!

jag älskar verkligen dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0