jag tänker på dig ofta

Shit vad trött jag är just nu, har verkligen sjukt ont i halsen som ett litet plus i kanten. Jag vill verkligen inte bli sjuk just nu! Tänker ta mitt förnuft till fånga och lägga mig i sängen med varm choklad och en macka nu, och sedan ska jag sova lääänge. Eller, jag måste stiga upp halv sju men jaja;)

Imorgon tror jag det blir lite knapert med update, åker till Kapka direkt efter skolan. Kommer även sova där men jag kommer hem vid 12 någon gång på lördagen. Börjar bli ganska less på de bloggar jag följer, så tipsa gärna om någon bra blogg, jag behöver det!! Nä, jag känner att mina blinkningar börjar bli längre och längre så god natt alla bloggiar (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0