why dont you just have another beer then?


vi började kvällen med massa obligatoriska spegelbilder.

vi hittade en anka som vi matade med limpa

emilia var seriös..

och mer seriös..

ännu mer seriös..

tills ja hota med att gå hem, då blev hon plötsligt seriös.

"fota mig när jag ser cool ut i trädet" tror att jag måste ha en extra lektion i svenska, tror inte att detta är hur cool defineras..

emilia ramla när hon skulle lägga sig i snön. Det var kul, jag skrattade, emilia blängde.

men sen blev hon så fin så.

ja blev ledsen för emilia inte ville pussa mig på kinden.

ja ställde kameran på emilias huvud, för jag kände mig så busig.

"nu tar vi en seriös bild!" sa jag, "okej" sa emilia.. *suck*

Hur var eran kväll?


Kommentarer
Postat av: emilia

assååå va fan linny! blir typ ledsen :(

byta utseende och det med nu!

2010-04-20 @ 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0